К вечеру родили...
Позиція компанії lifecell з приводу закриття АМКУ провадження по справі ТОВ «лайфселл» проти ПрАТ «ВФ Україна» та ПрАТ «Київстар» щодо завищення цін на дзвінки на номери інших мереж у певних регіонах України
Компанія lifecell завжди виступала за формування конкурентного середовища на телеком- ринку України для надання споживачам можливості отримувати кращу якість послуг зв’язку на вигідних умовах.
У зв’язку з рішенням про закриття даного провадження, lifecell вважає, що значний обсяг питань щодо суті порушень не було досліджено та висвітлено. Компанія не погоджується з прийнятим АМКУ рішенням щодо закриття провадження по справі та буде вимагати повного, всебічного та прозорого дослідження всіх зазначених питань.
У 2015 році компанія lifecell звернулась до АМКУ із заявою про порушення ПрАТ «ВФ Україна» та ПрАТ «Київстар» законодавства України про захист економічної конкуренції у вигляді зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, а саме встановленням завищених цін у деяких регіонах без об’єктивно виправданих причин. Тобто домінуючий оператор встановлює завищені тарифи на дзвінки на номери мереж інших операторів у регіоні, де він має найбільшу частку ринку. Тим самим створюються бар’єри для зміни оператора та має місце так званий «клубний ефект», від чого, в першу чергу, страждає абонент. Адже, при спробі перейти на більш вигідний тарифний план меншого оператора, абонент втрачає коло контактів, які користуються послугами домінуючого в регіоні оператора – вартість дзвінка на номери мережі іншого оператора для них виявляється досить високою.
У 2016 році АМКУ відкрив справи проти ПрАТ «ВФ Україна» та ПрАТ «Київстар» щодо застосування різних цін чи інших різних умов для рівнозначних угод з покупцями без об’єктивно виправданих причин. Через два роки після кількох обговорень АМКУ вирішив закрити провадження по справах.
Компанія lifecell не погоджується з цим рішенням і буде надалі інформувати представників ЗМІ про перебіг подій.